Kızlar merhabalar 1 yasında bir bebişim var emmediği için mama ile büyüdü şimdide süte geçtim yeni devam sütüne normalde mamayı cok içen bir coocuk süt daha tok tutar diye düşündüm ama gece üç saatte bir bağırıyoruz hem gaz yaptı bebeişime hemde içmek istiyor be yapsam ben bilemedim süt veripte gaza çaresi olam varmı acaba ve gece bu cocugu nasıl tok tutayım ben🙏🙏