1 yemek kaşığı pirinci ıslatıp 2 3 saat bekletiyorum. Sonra cezvede peynir altı suyuyla pişiriyorum. Kıvamını göz kararı ayarlıyorum. Baştan az su koyup iyice koyulaşınca biraz daha peynir altı suyu ekliyorum. Sonra ocaktan alıyorum. Kaseye koyuyorum içine 2 tane elma dilimliyorum. Biraz da tarçın katıp karıştırıyorum. Bebeğim çok seviyor. Bazen kahvaltıda bazen ara öğününde yediriyorum. Bir yere gideceğim zaman da yanıma alıyorum