Yagiz190421 Kızlar bir şey sormak istiyorum 1 yılın sonunda regli oldum ama felaket şekilde kanamam var bu normal mi uyku uyuyamıyorum artık ne yapacağımı şaşırdım
Linam88 Yagiz190421 normal miydi doğumuzun bnm de 6 ayın sonunda oldum ve kanamam felaket vardı yatak dosek batıracak Kadr doğumum normaldi ben o na bagladm
KaganinAnnesi26 Yagiz190421 doğum sonrası ilk adette kanama çok oluyor bende de öyle olmuştu yataklar battı hep
Biroglanannesi Yagiz190421 Bende sezaryenden 2 ay sonra oldum . Yarım saatte bir ped değişiyordum . 1 hafta sürdü
Yagiz190421 Linam88 sezeryan oldum ben benimde aynı biraz önce kalktım yani su gibi akmış resmen ilk defa böyle oldu
Yagiz190421 Annesiballisiii çok teşekkür ederim korktum bende bi sıkıntı var diye düşündüm salı günü doktor randevusu aldım yani
Kayserilianne Sezeryan doğum yaptım 3 ay oldu bu ay ilk adetimi oldum ped yetmedi de çocuk bezini ped gibi kullandım hatta doğumdan depend kalkmıştı ilk 2 gece ondan kullandım düşünün 🤣
Yagiz190421 Kayserilianne valla benimde aklıma gelmedi değil yani 😂 normalde hep az olurdum ilk defa bu şekilde olunca korktum biraz