Kızlar çocuğum 13 aylık oldu kontrole götürdüğümüz de bütün vitamin depoları dolu hatta kanı fazla bile çıktı doktor olması gerektiğinden iyi mama içmesini gerektirecek bişi yok dedi ve bırakmam gerektiğini söyledi bebeğim emmedipi için veriyordum mamayı ama artık günde bir kere içiyor oda gece yatmadann önce oda reglü yapar verme dedi düzenli yiyen bir çocuk sizde de böyle bir durum oldumu hep bize 2 yaşa kadar dedikleri için biraz huzursuz oldum açıkçası