Her şeyin hayırlısı ne geliyorsa Rabbimden geliyor baş göz üstüne ama bebgim 11 aylık hiç yerinde durmuyor korkuyorum 5 gün gecikmede test yaptım negatif çıktı halen olmafim 10 gün gecikti bugün adet olamk için hiç bir berilti yok sadece belim ağrıyor ama hamile olsamda belirti olması lazımdı oda yok kormasiz ilişki yapmıyoruz pezarvatif kullanıyoruz neden olmuyor olabilirim 5 gundurde adet soksun diye kekik çayı içiyorum bu arada 🙈