Kızlar hangi yüz şekli daha güzel? Benim yüz şeklim yuvarlaktı doğumdan sonra falan benim şakaklarımından aşağıya doğru kıllanma oldu bende lazere gittim bayağı ter temiz oldu ama yaptırdığımdan beridir yüzüm aşırı uzun gibi duruyor çok rahatsız oluyorum uzun yüzden nefret ederim bana mı öyle geliyor acaba? Sizin yüz yapınız nedir ve en güzel yüz yapısı nedir?