Arkadaşlar 2 yaşında bı oğlum var Allah bağışlasın. Bı ortama da yaşıtlarıyla falan oyun oynarken aşırı tedirgin olup çocuklar buna dokunmak istese çığlık çığlığa ağlıyor anne diye. Ben gel bizde onlara dokunalim dediğim zaman bileklerini içe.bukuyor dokunmamak için ve yine agliyo. Aşırı korkuyor anlık tepkiler de ne yapmam lazım çok üzülüyorum kimse ile görüşmek biri bize gelsin istemiyor.