Sekerkizzz Arkadaşlar gyno Ferro sanol kan ilacim bir kutu daha duruyo sezeryan doğum yaptım geçen hafta devam etmelimiyim
Mavilii Sekerkizzz bana 6 ay kullan demişti doktor ama ben anca 2 ay falan kullanabildim. Çünkü çok kabız yapiyodu. Bidaha da kullanmadım
Rdn Mavilii gece 2-3 gibi yani sabaha karşı açken içmeyi denesene beni de kabız yapardı bu saatlerde içince çok bağırsak çalıştırdı
Tenkyuu Bence kan verin ona göre devam edersiniz. Ben gebeliğim boyunca kullandım. Normal doğum yaptım kanım çok düştü. 2 ünite kan verildi damardan. Ve 4 ay da kan ilacı kullandım. Sonrasında kan verdim değerlerim normale döndüğü için bıraktım.
Merviskooo Sekerkizzz Herkese veriliyor bana da vermişlerdi ama yan etkisinden dolayı kullanamadim kanımda bir süre sonra yedikldrimden olsa gerek yükselmişti. İstersen tahlil yaptır