Larines 2civcivannesii ilk 2 ay her gece ve gündüz 2 saatte bir besledim sütümün dolmadı zamanlarda da mama verdim 2 saatte bir beslemek ideal ve olması gereken 🌟
Lavad 2civcivannesii saat bası emziriyordum sarılık olmasın diye hafif vardı cünkü sonra zaten acıktıkca kendide aglıyordu emiyordu
sibelsglm2210 Bence bi saati yok ama ben o aylarda gece gündüz en fazla iki saat arayla emziriyodum tabi kesinlikle zaten 2 saati geçmemeli o uyanmaz ben zorla uyandırırdım
Arya- 2civcivannesii canım şimdi senin ki küçük bence 2 saate bir kalk ve emzir korkma suan alışmaz bir şeye büyüdükçe uyandıkça emzirirsin
Munevverce Dr saat başı emzir demişti ama uyanmayan bebegi uyandırma alışkanlık oluyir 18baylik kizim hala gece alışkanlık olduğunuzun emmek istiyor . Yenidoğan döneminde sık emzirme olmazsa sarılık olur diye 1 saatte verdim hep
Alp05 3ay 19günlük olduk hiç 2saat uyum adı 1 saatte bir bazen 45 dakikada bir emzirdim hala 2saati geçmiyo benim bebeğim uyumayı sevmiyor galiba şöyle uzun soluklu uyumayı çok özledim 😴😴😴
Memfis- 2 aya kadar alarm kurup 2 saatte bir emziriyordum. 2 aydan sonra acıktıklarını bilip uyanıyorlar zaten 😍
Aylnonr 2civcivannesii sarılık riski ilk 3 hafta da fazla olduğunu söyledi doktorum. Ben 1 aydan sonra hiç uyandırmadım bebeklerin uykuya da ihtiyacı var. Bi sorunla karşılaşmadım. Acıkınca uyanıyor zaten uykusunu bölmek doğru değil bence ilerde alışkanlık halinr getirebilir
Mavis34 2civcivannesii erken doğmuştu benim oğlum 4.aya kadar 2 saatte bir gece de gündüz de. 4ay itibariyle gece 3 3bucuk saate çıkabilesin demişti doktorum