Yavuzseliminannesii Kızlar iyi geceler yarın ütü almam gerekiyor ama hangi marka model alayım bilemedim bütçe En en fazla 1300-1400 civarı pişman olmayacağım bir ütü istiyorum sizinde önerinizi bekliyorum.
Lynn Yavuzseliminannesii Philips’ten ölümüne memnunum ama bekarken evde Braun’da kullandım çok hafif çok iyiydi. İkisi arasında tercih yapabilirsin.
ikiprensannesii2 Yavuzseliminannesii philips kazanlı ütü kesinlikle tavsiye ederim. Markası zaten iyi benim ütüm çok birikiyor ben o yüzden kazanlı tercih ettim https://ty.gl/6741pesafm
Yavuzseliminannesii sufulele çeşitleri çok pek bir bilgim olmadığından model konusunda çok kararsızım🙈
sufulele Yavuzseliminannesii evet ama genel.olarak ütüde iyi bi marka benimki azur 5037ydi sanirim. Şu an fiyatlar da çok uçuk ama sizin bütçeniz de yeterli bence güzel bi ütü için:)
sufulele Yavuzseliminannesii yani ben bu ara bebeğim için kulanıyorum daha çok öyle çok ütü gerektiren bi hayatım yok aslinda :) ama kullandığım kadarıyla memnunum:)