civcivannesiii kadkadn 2,5 aylıkken yaptırdım ilk çişini yapana kadar ağladı ondan sonrası çok rahat geçti kremlerini kullandım çabuk iyileşti hiç zorluk yaşamadık çok şükür
yektasmom kadkadn Dört aylıkken yaptırdık. İyiki de yaptırdık. Sabah sünnet oldu, akşama geçti ağrısı mızmızlığı. Hiçbir şey yapmanıza gerek yok, doktorun verdiği kremleri sürüp bezliyorsunuz sadece 🌸
CatBoy kadkadn 3.5 aylık yaptırdık. Kremlerini düzenli kullandım, gün içerisinde bezini açıp hava almasını sağladım ilk çişini yaparken 1 kez ağladı 1 haftada tamamen iyileşti yarası
kadkadn civcivannesiii yektasmom aynı aşıdaki gibi huzursuzluk yaşayacak belkide. Bizde erken olsun bitsin istedik
Alp-annesi07 Bende 3 aylıkken yaptırdım Antalya’da Gürsel ateşe ilk ciş yaptığında çok ağladı sonra geçti şimdi gayet iyi 4 aylık oldık
kadkadn yektasmom anladım oyalamam lazım. Peki kaç güne iyileşti biz bu çarşamba yaptırmak istiyoruz bayrama keşke iyi olsa