
Geçen ay 3-4 gün adetim gecikti . Ama adet belirtisi vardı ( adet öncesi ben ishal oluyorum . Bide hafif karın ağrısı vardı ) yine de test yapmıştım negatifti ve sonrasında adet oldum .bu ay 2 gün önce adet olmam gerekiyordu . Olmadım bu 3. Günüm . İshal yok karın ağrısı yok . Ama olucam diye bekliyorum . Evde bir tane vardı test . Dedim yapıyım ama kesin negatif çıkıcak biliyorum dedim ve sonuç pozitif 🙄 şimdi aklımda deli sorular var 😂 acaba test yanlış mı . Ya da erken mi test yaptım . Bu marka güvenilir mi felan 🌸 ilk gebeliğimde 3 test aldım 2 tane kendime bir tane eşime yapmıştım pozitif olduğunu doğrulamak için 😂 ama şimdi gece gece kaldım böyle şok . Bişeyler deyin lütfen kıpır kıpır oldum 🤓