Hanımlar iyi geceler 10 aylık olmak üzere oğlum bugün kaşla göz arası babasıyla yan yana olmamıza rağmen fairy tableti ucundan yedi hemen ağzını yıkadım 112 114 hatlarını aradım hastaneye götürdüm 2 3 saat bekledik sonrasında yatış verildi gözlem amaçlı imza atıp çıktık çünkü bir problemi yoktu yemekte yedirmediler orda iyice acikmisti yuttugundan da emin değilim ağzını iyice temizledim eve geldik yemek yedirdim bir sorun olmadı uyudu hatta uzunca uyudu akşam çorba ve yoğurt verdim ama ağız dolusu kustu ne var ne yok çıkardı bir saat geçince mama verdim kusmadi ayrıca emiyor onu da kusmuyor içim içimi yiyor çok üzgünüm nasıl görmedim diye çünkü tam arkamdaydi başında bekliyorum keyfi yerinde hastanede de bişey olmaz yutmuş olsaydı ağzı kızarmış olurdu dediler muhtemelen yutmadi ama kusması sinirimi bozdu sorun şu ki dün de bu şekilde kusmustu sadece akşam yemeğini neden böyle bilemiyorum fikri olan var mı ?