Vcan Merhaba bende kızımı Mustafa Alper Aykanata götürüyorum hatta dün kontrolümüz vardı.kızım 5 aylık doğduğundan beri olan gidiyoruz her kontrolümüzde.gerçekten ilgi ve alakası,bebekle iletişimi çok güzel.kızımında bir kaç kere yeşil kaka yapmıştı bana da aynısını söylemişti.huzursuzluğu yoksa önemli olmadığını düşünüyor sanırım.bende değiştirmeyi düşünüyorum şurada önerileri bekleyeyim.geçmiş olsun bu arada