minikcivcivinannesi Ben hep yanına uzanırdım öyle uyurdu. 3 gündür 8. Ay atağı ile uğraşıyoruz Allahım ben böyle bişey yaşamadım hiç asırı zorlanıyorum nasıl uyutacağımk şaşırıyorum resmen. 8. Ay ataklarınız nasıl geçti bu ara da annişler 😢
Adakaybike minikcivcivinannesi Valla bu ataklar beni de zorluyo fazlasıyla 5 aylık olduk daha 4. Ay atağını atlatmış sayılmayız ufak bi üşütmemiz oldu iyice huyu suyu değişti valla 8. Ay atağında bizi neler bekliyo merak ediyorum 😅😅
Denizfdn minikcivcivinannesi kendi kendine uyuyor doğduğundan beri bu şekilde alistirdim 8 aylık olucaz
akrep07 Neredeyse 1,5 yaşında emerek uyuyor. Başlarda bende pış pışlayarak uyutuyordum ama bir yerden sonra sadece emerek uyur oldu. çok şükür hiç sallanmaya alışmadı ama emzirmeyi bırakınca nasıl uyuyacak aklım almıyor şuan 😂
2811uraz Denizfdn ya onu nasıl başardınız maşallah 🧿 ben çok denedim ama yok asla 🙅♀️ 4 aylık kucakta pış pış la uyutabiliyorum ancak sırtım kopuyor 🥺
Denizfdn 2811uraz saatlerimi düzene binene kadar kızlarına göre ayarladım 2 kızım var 3 yas 8 aylık doğduğundan itibaren aynı yatıp aynı kalkarlar önemli olan annenin önce hazır olması lazım ve uykusus altı yemesi içmesi banyosu saatinde oluyor bı sure zaten alisiyorlar