Kızlar bebeğim 2,5 aylık meme reddi yaşıyorum yaklaşık 2 haftadır. Mememi veriyorum emzirmeyi deniyorum ağlıyor hemen ardından emzik veriyorum emziği çuk çuk emiyor benim gibi böyle sorun yaşayanlar var mı ? Ne yapmamı önerirsiniz çok üzülüyorum bu duruma.