Defneada- Bu vitamini Kullanan annişlerimiz var mı kaç fıs sıkıyorsunuz bebişlerinize. bebeğim 4,5 aylık dün değiştirdik vitaminimizi. Doktora da ulaşamadım yarın da pazar belli kullananlar vardır
Buseliii Defneada- merhabalar öncelikle , doktorumuz bize 1 yaşına kadar 400 ıu şase 1 fıs , 1 yaşından sonra 600 ıu şase 2 fıs olucak şekilde kullanımı var dedi .
Defneada- Çok teşekkürler annelerimiz ben de yarın tek fıs ile başlayayım o zman. Pazartesi de doktor ile görüşürüm zaten 🥰
mucizemoglummmm Defneada- Benim bebeğim de 4 ay 3 günlük Ocean D3 400 lük günde 3 damla kullanıyorum. Eğer damlalık değil de fıs kullanacaksanız sadece 1 fıs yeterli
Arel22 Birde bu vitamin açıldıktan sonra belirli bir süre içerisinde kullanılması gerekiyor mu acaba? Ben de kullanıyorum 1 ayı geçti daha yarısına gelmedi. Acaba belirli bir süre kullanımı var mı yoksa bitene kadar kullanabiliyor muyuz?