Yarenemir34 6 ay 21 günlüğüz 7.ye girecek. Oturmak istemiyor ne zaman oturtsam kendını yatar pozisyona geçiriyor. Sırt üstünden yüz üstüne dönmesi yüz üstünden sırt üstüne dönmesi çok güzel sıkıntı yok hatta arada yürütmeye çalışıyorum maşallahı resmen koşuyor hızlı hızlı adımlar atıyor ve gerçekten yere güzel basıyor.🙏🏻🧿 ama bi türlü oturmak istemiyor 5 saniye kadar oturuyor sonra ya devriliyor Ya da kendını yatırmak istiyor. Neden böyle bi öneriniz varmıdır? Ve oturunca dırek ayaklarını tutmaya çalışıyor başka bısı yapmıyor öne eğiliyor
mamanveutdormir Yarenemir34 sizin ki yine yürütmeye çalışınca yürüyormuş benim kızım 7 aylık oldu oturmayı sevmiyor vakumlu banyo oturağı var ona koyarsam durur kendi başına asla durmaz çabalamaz elimlede tutuyorum adım atsın diye ayaklarını havaya kaldırıyor basmıyor bile 😅bende nasılsa bi gün yürür diyip üstelemiyorum
Sldmrt Yarenemir34 oturmak istemediğinden değil de oturamadığından olmasınn? :) o aylarda Biximki de öyleydi pıt diye devirirdi kendinş yana :)
1prens1prensess Yarenemir34 tamamen bebeğin istediğine kalmış bu benim kızımda 10.ayında anca anca oturmaya başladı şuan 13 aylık hani yerde yatarken kalkıp oturuyorlar ya onu daha 1 aydır yapıyor 2 hafta önce emeklemeye başladı oturamıyor diye 8.ayda götürmüştüm doktorumuz oturtmaya zorlama ne zaman isterse o zaman yapar zaten demişti ama ilk oğlum 6.ayda oturup 9.ayda emekleyip 12de yürümüştü😂her bebeğim gelişimi farklı yani
Yarenemir34 mamanveutdormir oturması nasıl canım desteksiz oturuyormu bırakınca ? Ben hemen otursun istiyorum ☺️☺️
simiyyy Onlar kendileri istediği zaman motor gelişimlerinde ilerleme gösteriyorlar zaten bir ay daha bekleyin
Yarenemir34 Sldmrt işte oturtunca hemen kendını kaydırıyor yatmaya çalışıyor ben oturtuyorum o yatıyor☺️☺️
Sldmrt Yarenemir34 hazır olunca kendisi oturur annesi hatta yatırmak istersin yatmaz :) sağlıkla büyüsün inşallah
Bilinmeyennn Oğlum da 8.ay falandi tam oturmaya başladı. Oda kendini atardi arkaya doğru. Zamani var demek ki biraz daha bekleyin. Ayaklarını falan benin oğlumda tutardı,ilgi çekiyor demekki. Korkulscak bisey yoktur