AhmetEymenEnes merhaba benim kızımda en başından beri o şekilde hatta poposunda açık yara gibi 3 tane pişik çıkmıştı Dr götürdük. Her şeyi normal dedi test falan yapmadı. Şu an 51 günlük olduk. Kakası hala gürültülü. Sivilceleri azalmıştı tek tüktü yine çıktı ama az. Gaz sorunumuz hala devam ediyor. Uykuya dalamıyor o sorunumuz var sürekli uyanıyor. Derin dalması baEn 1,5 saati buluyor. O zamanda açıkma saati geliyor. Başka bir Dr da normal dedi bir test yapma gereği duymadı. Şu an yoğun bir pişiği var yine Dr a götüreceğim. 10 gün boyunca neler yaptınız da düzeldi