Deletedmom_32 Ya bu durum ne zaman düzelecek kızlar 3 ay oldu doğum yapalı hala ara ara kabız oluyorum çıkamıyorum wc den
Sysydmm Deletedmom_32 5 gün oldu doğum yapalı 3 defa lavmanla çıkabildim hele hastaneden geldikten sonraki ilk çıkışımda öldüm resmen bi doğum da orada yaşadım diyebilirm. Katı beslenmemekte özen göstermeme rağmen yine kabıızım😞
Haticedgn Deletedmom_32 Tam 3 aydan sonra geçiyor ben ömrümde kabızlık nedir bilmezken doğum sonrası çektiğimi bi ben bi Allah bilir elhamdulillah şuan geçti 5.5 ay bitti
Denizcannn Hayatımda ilk defa olmuştum ağrıdan da oldum ama doğru hatırlıyorsa 3 aylıkken falan bitti