melay bende emziriyorum bebege zararı yok sadeceştah kesiyor biraz bebeğin ek gıda alıyorsa kullanabilirsiniz ama sadece anne sütü ise iştah kestiği için az yiyiliyor öylelikte gidiyor, şuan ramazan ve oruç tutuyorum ramazan sonrası yapcam çünkü suda içiliyor yanıyor için