Tweetyy 4 aylık zamanında cafeler kapalıydı koronanın ilk çıktığı zamanlar .
sanırım Haziran gibi açılmıştı ozmanda çıkıyorduk mama ile beslendiği için hepsi yanımda olurdu .
10-11 aylıkken gece uykusuna geçerdi , o seste mışıl mışıl uyurdu açık havadan da kaynaklı olabilir ,gece 23:00 gibi mama yapardım onuda içer uykuya devam ederdi.Ama eve çıkartırken uyanmaması için çok dikkat ediyorduk , uykusunu aldı uyanır diye .Haftada 2-3 kez yapardık tekrar cafeler kapanana kadar . Şimdi yürüdüğü için mümkün değil . Baya kolay zamanlarmış ozmanlar 😅