miladeniz merhaba havalar ısınmaya başladı mağlum be gıydırıyorsunuz kombıyı yakıyormuşsunuz ben geceleri yakıyorum ınce uyku tulumu kısa kollu ıle yatırıyorum üstünü örtmüyor odası 23-24 derece arası nasıl yapmalıyım sizce
hlltpc Kombiyi kapattık ev 21-22 derece biz ne giyersek o da öyle giyiniyo çoğunlukla. Yattığımız oda da max 21 derece genelde 20 derecede turmaya çalışıyorum zıbınıyla 1.5 tog uyku tulumu giyiyo
cupacakes hlltpc aynı derecelerde ancak ben içine pijama da giydiriyorum 1.5 togu. Anca icim rahat ediyor
miladeniz hlltpc kızımın odasında sabah karşı 22 dereceye düşüyor kısa kollu zıbın ve pamuklu uyku tulumu ıle yatırıyorum bu gıydırdıgım kaç tog bılmıyorum ama ince çokta kalın degıl hasta olucak dıye korkuyorum
hlltpc cupacakes ben bi de 2.5 tog almıştım yanlışlıkla onda çok terledi şimdi bu tulumla çok rahat azcık sıcak olsa uyuyamıyo bebekten bebeğe değişir belki kimisi sıcağı sevebilir 🌸