Merhaba 4 aylık oğlm var geceleri kalın bi uyku çuvalıyla yatırıyorum( içine atlet ve bady giydirerek) şimdi malum havalar ısındı saçı terlemiş nasıl giydiricem bilemiyorum kalın giydirsem terlicek azaltsam içim rahat etmiyo üşüycek gibi geliyo siz geceleri nasıl giydiriyosunuz sevgili anneler