Arkadaşlar oğlum 19 aylık bazen istedigi olmayınca ağlayınca kendinden geçiyor bir ağlamaya başlıyor sesi gidiyor kendine zor geliyor bazen morariyor acaba vücutta birşey eksikliğindenminyoksa kendini sıkıyor ağlarken ondanmi anlamiyorum bugün yine ayni şey oldu eşimle mahvolduk kendine getirene kadar. Sonra oturdum agladim bunu yaşayan varmı aranızda