Selam kızlar. Emziriyorum ama bebeğim çok küçük olduğu için tam boşaltmıyor göğüslerimi bende süt sağma makinası aldım sütümü içsin diye. Hemen yorulup uyuyor çünkü. Neyse göğüslerime arada bi ağrı girip geçiyor. Uç kısmına. Bu normal mi ? Süt üretilip geldiği için dediler ama ben annelere de sormak istedim.