Tugba42 Dişim de iltihap var ve çok kötü beyaz beyaz yara olmuş Ağrıyor Da acile gtsem antibiyotik yazar ve kullanabilirmiyim kızlar 😷😭😭
Busraaygun Tugba42 ben 20 lik disimi cektiridm emzirdigimi söyledim bana antibiyotik verdi dediki bebeğini iyice emzir doyur karnını ilacı iç bı kaç saat emzirme demişti öyle yapmıştım bende
Dildeniz Tugba42 ben sezeryan oldum kullandım Doğum sonrası zaten onu göz önüne alıp veriyorlar siz gidin inş kullanmanıza gerek yoktur
Tugba42 Anladım cnm muhtemelen yazar ama emin deilim acildeki doktora bağlı birazda bebisde kucuk her dk emmek istiyor