1kursarereninannesi bak anlatıyım da sende sinir ol 😂😂 benim kızım suyu bittiği için ve ben fark etmedim bunu karnımda kilosu gerilemiş 1 kilo kadar doğduğunda 2800 dü kilosu ve çirkin bi bebekti benimde yanaklarım galan tombuldur yani kızım kilo alamadı 3 hafta kadar falan üzüntüden sütüm kesildi bunları bile bile yüzüme karşı şey dedi o nasıl süt aynı bulaşık suyuna benziyor kızın çok çirkin senden güzel bi bebek beklerdim hayallerim yıkıldı ben uzun boyluyum kızımda küçük doğduğu için yok işte bu cüsseyle bu kadar mı bebek çıkardın sen zaten normal doguramazdın o potansiyeli görmedim sende belliydi sezeryan olacağın bak bana ben 4 tane çatır çatır normal doğurdum falan ay bi sinir oldum anlatamam kalbinide kırmadım ama bi daha görüşmeyi düşünmüyorum ben zaten lohusa depresyonuna girmiştim salya sümük ağlarken bana bu şekilde yaklaşım yaptı çok zoruma gitti