AliKuzey12 1 yaşındaki bebegim 1 gün sonra sünnet oluyor cok gerginiiiim. Bu anestezi olayı falan geriyoe beni cok tabiki annelik duyguları, ve sonrası zor mu sizce iyileşme sürecini nasıl iyi atlatabilriiz neler yaptınız tecrübeli annelerimm
Hagisidagu AliKuzey12 benım cocuklarm buraz buyuk oldular bırı 6 yasında buz eve geldik bısıklete bındı evde 😂buyuk oğlum yayıyor herkes o sünnet oldu zNnettı cocuga da baglı kımısı korkup bısı olacak diye hareket etmıyor ama sızın buraz kucuk farkında olacak bezde cısınınyapınca biraz acıyacak ama daha cabuk ıyılesır Dr sıze söyler suya oturtursnz gecer hemen hayırlı olsn damatlıgını da gorun ınsallaj
Kayraaa59 AliKuzey12 merhaba ben doğduğu gün yaptırdım anestezi konusunda bişey diyemem bizimkine sadece kremle uyuşturmuşlardı ama şunu söyleyim çok çabuk iyileşti. Hatta göbeğimiz bile daha sonra düştü diyebilirim. Biz her alt açmada pansuman yaptık. Doktorumuz furucin krem ve baticon önermişti bunları sürüp gazlı bez ile örtüp bezi kapıyordum. Bez kullanıyorsanız mutlaka tavsiye ederim, doktorunuz da söyleyecektir gerçi. Şimdiden çok geçmiş olsun Paşa’ya 🥰❤️🙏
Minikooo AliKuzey12 benim oğlum geçen hafta klips yöntemi ile sünnet oldu. 2.5 aylıkken olmuş oldu. Sarı kantaron yağı kullanıyoruz. Birde sünnet olduğu günden itibaren kağıt bardak koyduk beze değdikçe canı yanmasın diye. Lokal anestezi yapıldı hiç bişey hissetmedi bi kaç sefer ağrı kesici kullandık yapıldıktan sonra ki 2 gün boyunca. Sadece klips çıkarken biraz canı acıdı o zmn çok ağladı
AliKuzey12 Hagisidagu cok tesekkürler insallah bizde sizin oglan gibi anlamadan geçirirz yaa biraz canmız kıymetli askında ama kucuk diye anlamayadabilir bilemiyorum allahım yardımcı olur insallah
AliKuzey12 Kayraaa59 cok tesekkürler 😍😍 heyevan tavan benim keske bende yenidoğan yaptırsaydım ama ilk cocuk tecrübesizlik işte simdi ben ondan daha cok korkuyorum 🥺
AliKuzey12 Minikooo agrı kesici ne kullandınız ? Calpol gibi birsey mi bazen agrı içinde kullanırız ya
Sumeyyebaglan AliKuzey12 ben 3 gün bardak kullandım yapışmaması için o dönemde 4 aylıktı oğlum. Büyük kolaylık sağlamıştı bi sakıncası yok yani
Minikooo AliKuzey12 calpol ve dolven vermişti. İkisini ilk gün 4er saat arayla dönüşümlü vermiştik. Sonraki gün sabah öğle akşam ölçüyü düşürerek verdik