Kizlar merhaba. Sezeryan olalı 6 ay oldu hala daha benim dikislerim ağrıyor ve dikisimin rengi mor kırmızı renkleri arası zaten çok ilginç dikisim benim kocaman kesmişler anlamadım çok korkuyorum eğilip kalkarken ağrım oluyor bazen herkesin böylemi biri birşey desin içim rahatlasın🤦🏻♀️