Polyanna12 Kızlar aldığınız bayramliklari atsanizda bizede fikir olsa ne güzel olur😊 Hala birşey bulamadım.
Valeria yigitinaannesii yaa bu çok minnoşmuş😍nerden acaba? Uzun kollusunu arıyorum bunların ama bulamadım. Kısa kolluyla üşür mü cesaret edemiyorum gerçi hava ısındı artık ama🙊
yigitinaannesii Valeria Trendyoldan aldım ben canım. olmadı hırka ve süslğ bir çorapla giydiricem☺️ https://ty.gl/nypstc7xr0
Aag https://www2.hm.com/tr_tr/productpage.0904894002.html 7.5 aylık 👍🏻😍çok şık oldu minik adamım. Ayakkabı da Lcw dan aldık uyumlu tonlarda
yigitinaannesii Valeria Aynen anca tombiş olsa kurtarır😊 ama en geç kurban bayramın olur en kötü yazın gezmelerde giyer🤣 bebekler hemen büyüyor ❣️