Goodvib Kızlar bebislerinize artık nasil kıyafet giydiriyorsunuz kalınlık olarak. Ilk bebegim evde veya dışarı cikiyorken üşür vs diye sürekli o olsun bu olsun diye kararsız kalıyorum siz neler giydiriyorsunuz 🦋🌸😊bu arada 3 aylik bebegim
hemsirebianneee Goodvib ev içinde bi uzun kollu zıbın üstüne takım yada tulum. Ev içi sıcak oldugu için. Dışarda uzun kollu zıbını 2 tane giydiriyorum kıyafetinin üstünede astronot tulum . 3 ay 10 günlük kızım
catgirlmoms Goodvib 3 aylık bebegim içine zıbın üstüne alt üst pijama veya tulum giydiriyorum evde .Dışarı çıkarken kalın tulum giydiriyordum ama havalar ısındı .Bir hırka ile çıkarmayı düşünüyorum .
Goodvib hemsirebianneee bende bu sekilde giydiriyorum benim kizimda 3 ay 9 günlük alt olarak tek mi giydiriyorsunuz evde veya dışarıda
Noname21 Goodvib yanıma ince cekt alıyorum her zaman. Ama üzerinde ya tişört uzerine pantalon tulum yada ince body tulum oluyor İstanbul artık ısındı ya sıcak oluyor terlemesi usumesinden kotu
Goodvib Noname21 evet kesinlikle öyle bende kontrollü ilerliyorum ama saçlarımız çok olduğundan ense kismindaki saclar cok terliyor o kıyafetle alakalı değil 🤦♀️
Selma-aygun37 Goodvib evde yarım yada sıfır kollu zıbın üzerine bı uzun kollu sweat alta bı pijama üzerine bı esofman ayagindada iki ince çorap dışarı çıkarken bunların üzerine kapşonlu incecik bı yelek gerek olursa kafasına çekmek için onun üzerine şişme yelek giydiriyorum 2 gündür böyle kızım 8 aylık
Miniminnakbebe Goodvib bzim de 3 aylık ev genelde 24 25 derece civarı evde sıfır kol zıbın üstüne bazen kalın bazen ince tulum giyiyor ya da alt üst. Dışarda da üstüne kalın polar tulum bi de kundak battaniye
hemsirebianneee Ikrazumra19 ankarada. Henüz bizde ince montlarımızı giyiyoruz. Bilirmisinşz bilemiyorum burası ayazıyla ünlüdür. Güneşli günde bile soğuk rüzgar eser. Siz yanıyosanız muhtemelen şehir sıcaklık farkından.
Noname21 Goodvib benim ki-iminda çok saçları hep vardı. 20 tane toka takıyorum sizinki erkek olsa bile küçük lastik tokalar ile az az bağlayın değmesin. Hem killandiriyor hem tik yapiyor
Ikrazumra19 Goodvib tisort ve uzerine ince sweet falan aliyorum usurse giydiriyorum altina da tek kat tayt veya pantolon
Goodvib Noname21 kizim var evet toka da olabilir daha küçük diye de toka takmadım. İnternette muslin sapka gördüm ondan almayı düşünüyorum bakalım size de tavsiyem olsun denemekte fayda vae muslin baya iyi oluyor
Goodvib hemsirebianneee öyle evet canım Ankara bende Ankaradayim bugün biraz iyiydi hava tam hava almalikti
Ikrazumra19 hemsirebianneee bizde Agrı da yasiyoruz ama gun icerisinde sicak bi haftadir ozellikle ama bebeginiz kucuk tabi ankaranin da sogugunu bilirim haklisiniz
Busraata Goodvib bugün ev içinde tek zibin ve alt eşofmanlaydi,disarida zıbın+kısa kollu tişört aksam hafif esmeye başlayınca ceket giydirdim 19aylik bebiş mersin çok sıcak ..