Jrmommy benim kızım çizgi film olmadan 1 lokma yemezdi hatta artık boyut atlamıştık 3-4 çigiz film değiştirerek 1 kaşık yedirebiliyordum. ekran bağımlılığı vardı, gelişiminde büyük sıkıntılar oldu otizm riski vardı. bir anda kestim ekranı, mama sandalyesinde telefon isteyeceği için yere sofra bezi serip salonda yedirmeye başladım en sevdiği oyuncaklarla, şuan 0 ekranla gayet iyi ilerliyoruz çok şükür. inanın açlıktan ölmez elbet yer ama ekranın verdiği zararlar öyle büyük ki, benim yaşadıklarımı yaşamak yerine 2-3 gün aç kalmasını tercih ederdim