Aslında başlığı öyle açtım ama sormak istediğim şu kızlar; 3.5 aylık bebek babasının yokluğunu hisseder mi? Eşim 4 gündür iş için şehir dışına çıktı. Ve oğlum babası gittiğinden beri çok huzursuz. Atak da olabilir bilemiyorum, ama bana sanki babasını arıyormuş gibi geliyor. Ben mi çok duygusal düşünüyorum bilmiyorum ama bunu size de bi sormak istedim. Oğlum babasını arıyor da ondan mı böyle huzursuz? Çünkü gece-gündüz evdeydi eşim, benle birlikte çok ilgileniyordu oğluyla. Akşamdan akşama görmüyordu yani babasını. Ondan merak ettim. Bilgisi ya da fikri olan beri gelsin :)