Merhaba arkadaslar 7 ay 11 gunluk bebegım birkac gündür cok huzursuz. Normalinde düzenli uyuturdum ama su bırkac gundur surekli uyanıyor. Aglıyor. Gece uykularımız cok kötü. Bugun özellikle damaklarına baktım asagıda ki damagında üstten bakınca iki çizgi var şiş yok ama beyaz çizgi var. Diş diye dusunuyorum. Sizce diş mi? Diş ise ne zaman cıkar tecrübeli annelerim. Bırkac gundur baya zorluyo cunku bızı. Ve cocugum da baya huzursuz