Mom59 aynen maalesef. 15. Haftada başlıyor 19. Haftada pik yapıyor 😭😭 bizimki şimdilik uyku için delirir gibi ağlamıyor ama sağ olsun yarım saatte bir uyanıyor. Üç-dört gecedir uykusuzum. Zombileşmeme az kaldı. Şunun şurasında 1 ay kaldı canım 🙄🥲🥲
Fön sesi aç istersen ya da çingen salıncağı kur malum 5. Ayından önce uyku eğitimi vs verilmiyor zaten. Benimki de çılgınlar gibi sallanmak istiyor 🤦🏻♀️ beşiği de sallanıyor ama o ayağıma gelmek için ayaklarını küt küt kaldırıp indiriyor beşiğinde beni al diye. 🤦🏻♀️ Bir daha hamile kalırsam folik asit içmicem 🤪 bu bebeler fazla akıllı baş edemiyom gari 🤭