Pamuguum 3.sezaryeni oldum . Doktorum bir daha gebelik düşünme. Rahmin yapışmış normalde çıkarıp dikerdik seninki yapışmış dedi . Zaten düşünmüyorum Allahim isteyene versin. var mi böyle birsey başına gelen arkadaşlar bir sorun oluyor mu