Merhabalar 3aylık kızımın ateşi sürekli yükselip düşüyor tekrar yükseliyor . Damarları ateşten görünmediği için kan tahlilini bile zor aldılar. Serum bağlayamadılar. Kandan enfeksiyon çıktı Ne yapabilirim sizce neden enfeksiyon olmuş olabilir ve ne kadar sürede düzelir yardımcı olur musunuz