Emzirme uzmanından aldığım bilgileri paylaşmak istiyorum benim düştüğüm hatalara düşmeyin lütfen
-memeler 16. Haftada kolostrum üretmeye başlar kolostrum bebek için hayati önem taşıyan şeffaf ya da sarımsı yoğun ve yapış yapış bir yapısı vardır göğsünüzden bir damla bile geliyorsa asla mama vermeyin mama almayın sadece bu sütü tamamen vermeye çalışın çok zor çıkan bir süttür
3-5 gün arasında bu sarı sıvı süt rengini almaya başlar ve memeler kontrolsüzce bebek için geri olandan daha fazla süt üretmeye başlar .
-yaklaşık üçüncü ayda göğüsler terbiye olur sadece bebeğin yeteceği kadar süt üretir çoğu anne sütünün azaldığını ve kaynama hissinin olmadığını doktorla paylaşır çoğu fırsatçı doktor fırsattan istifade anlaşmalı olduğu mama markası verip bebeğinize en büyük kötülüğü yapar
-yemek içmek süt yapmaz sadece dengeli beslenme bol su tüketme ve bol bol emzirme süt yapar
-memeler depo değildir bebek emdikçe süt iner
-meme reddine sebep olan emzik ve biberonu asla almayın kullanmayın
-çok zor da kalırsanız mamayı eds yöntemi ya da şırınga veya çay kaşığıyla verin . Eds nedir? İllaki görmüşsünüzdür ince serum kablosunu göğüs ucunuza yada parmağınıza sabitleyip bebeğin ağzına tutturup diğer ucunada mama dolu şırıngayı yavaş yavaş sıkmak . Bu yöntemin amacı bebeği memeden uzaklaştırmamak
bu arada ikinci gebeliğim oğlum 11 aylık oldu 6 aylıkta kızıma hamileyim her türlü sorunuza cevap verebilirim .