Merhaba arkadaşlar bebeğim 1 yaşında genel anlamda çook şükür beni yormayan bir bebek.. tek sorunumuz şuanlık. Bizimle uyuyor. Şöyle bebeğim ayaklanmaya başlayınca anne yanı yataktan park yatağa geçtik ve o dönem 4 dişi birden çıktı ve hasta oldu. Ciddi çok zor 1 ay yaşadık o dönemde. Park yatağa koymak için içinde onun içinde eziyet oldu. 5 dk da bir uyanıyor emiyordu. Bende yanıma aldım çünkü o dönem çok yoruldum. Gel git zaman onunla yatmak aşırı hoşumuza gitti 3 müz yatıyoruz bu arada 😂 ama artık 3 müz içinde rahatsız edici olmaya başladı. Bebeğim rahat dönemiyor benim ve eşimin her yeri tutuluyor. Velhasıl kendi yatağına tekrar dönmesi lazım. O yatağa yattığı zaman hele de uykusu varsa asla orda durmak istemiyor. Nasıl alıştırabilirim. Nasıl bir yol izlemeliyim. Deneyimli annelerden bilgii istiyorumm