reynwoman Kızlar bir elbise aldım dizlerde kalem elbise fakat altına zarif bir ayakkabı istiyorum stiletto ama o zıkkımlada yürüyemiyorum yaa şu meretle yürümeyi başaran varsa nasıl olduğunu bana bi anlatın hele içine bant mı taksam ne yapsam 😂
sadeturkvatandasi reynwoman topuklu ayakkabı hiç giyemeyen biri olarak stilettodan nefret ediyorum ama en şıkta o duruyor. Ben sürekli giyen bir iş arkadaşıma sormuştum nasıl alıştın ayağın hiç acımıyor mu diye o da acıyor tabiki sadece acımasına alıştım demişti😂 daha kısa boy stilettolar bakın başka çare yok😄
HonKiPonKiDoNiNo reynwoman Tek bant acik bir ayakkabida tercih edebilirsiniz, onlarda cok şık oluyor.
reynwoman AntiSosyallKelebek yaa parmaklarım ağrıyor içinde bantla belki ağrımaz diye düşündüm gizli platformlu olanlarda bir tık kaba duruyor yürüyenleri gördükçe ben beceremiyorum diyorum 😁
reynwoman 1kz1ogln_ hahahaa işte bende öyle oldum nişanımda giydim dört sene önce oda ayakta yalı kazığı gibi duruyordum 🤣🤣🤣
1kz1ogln_ reynwoman ya bende 😂 biz bide kır sözü yaptık yağmur yağdı şansıma battığım yerden eşim bacağımı asiltip çıkardı rezil kepaze oldum tövbe ettim 🤣
reynwoman AntiSosyallKelebek taraklı değil ayaklarım aksine ince fakat yinede içinde parmaklarım acıyor yürürken,taraklı ayaklara stiletto zaten olmuyor yayvan duruyor içinde
AntiSosyallKelebek reynwoman Bir sektör düşün sadece topuklu zorunluluğu var birde manyak bir patron düşün sadece stiletto sever zorunlu kılardı 5 yıl çalıştım orada şuan stiletto ile dağa tırmanırım 😂😂
reynwoman sadeturkvatandasi yaaa evet maalesef acı veren herşey hep şık olanlar 🤣🤣 bende görüyorum valla takır takır yürüyorlar nasıl oluyo bu resmen bir başarı 😂
Noname21 sadeturkvatandasi bu nasıl bir 8skence 😀 ben yazın tek bant kisa topuk ayakkabılar giyiyorum sadece onda bile ağrıyor ayaklar 😀
reynwoman 1kz1ogln_ ahahah sizinki daha vahim olmuş o açıdan bizim evde olduğu için Allahtan öyle ayakta dikilicez zaten diyip alıp giymiştim ama sadece o günlüktü bununla yürüyeni alnından öperim demiştim hatta o gün 🤣
reynwoman HonKiPonKiDoNiNo tek bantlarda parmaklar açıkta oluyor parmak açık olanları da ben sevmiyorum 🙈😆
reynwoman AntiSosyallKelebek heh işte aradığım cevap sizde o zamaaann 🙋🏼♀️😅 ne yapsam düğüne kadar evde onla mı yürüsem ayağım alışsa 😄
AntiSosyallKelebek reynwoman Aslında psikolojik biliyormusun 😂 aklına getirmemeye çalış aklına geldikçe başka bişey ile meşgul ol arada sok çıkar yap ayağını 4-5 saat idare edersin
sadeturkvatandasi reynwoman aynen başarı gerçekten bide birazcık kilon varsa o ayaklara binen yok beşyüz ton gibi geliyo😂
sadeturkvatandasi Noname21 çok isterdim şıkıdım şıkıdım gezeyim çok özeniyorum ama hep hüsran hepsi portmantoda duruyor, gelinliğimin altına bile platformlu converse giymiş insanım o günü kendime zehir edemezdim😂
Noname21 sadeturkvatandasi benim ayaklarım.birde tarakli taşıyor çok da komik duruyor. Ama ablam küçük tipuklu giye giye ayak numarası 1 numara kuculdu😀
reynwoman sadeturkvatandasi hahahahaah ay bende dolgu topuk spor ayakkabı giymiştim gelinliğimin altına 😂😂 çünkü gelinliğim çok ağırdı kaburga modeldi anca onla ayakta sağlam durabildim 🤣