Kızlar dün burada bi post gördüm post sahibinin bebeğinin iki bacağının uzunluğu eşit değilmiş biri diğerine göre uzunmuş
Postu görünce bende bebeğimi kontrol ettim sanki benimkinin de sol bacağı 1 cm kadar uzun ama tam emin deilim bi de kırkı çıkar çıkmaz kalça ultrasonu çektirdik ve sorun yok
Size 2 tane sorum var kızlar
1.bacaklarında eşitsizlik olsa kalça ultrasonunda sorun çıkar mıydı?
2.kalca ultrasonunda sağ bacak alfa değeri 70 sol 72 bu normal mi kızlar ikisi az da olsa fark var?