Merhaba anneler biraz uzun olacak kusura bakmayın
oğlum bugün 5 aylık oldu uyku düzeni diye birşey yok ataktır uyku gerilemesidir dedim ama 1 aydır giderek kötü bir hal alıyor gündüz toplasanız maksimum 1.5 saat ancak uyuyor 3 uyku yapmamız gerek ama 15-20 dk gibi bölük bölük uyuyor aynı saatlerde deniyorum ayaklarını birbirine sürtüyor sonra sinirleniyor ağlıyor gündüz sürekli sinirli o yüzden, doğduğundan beri gece sorunsuz uyuyan bebek şimdi 2 bazende 1.5 saatte bir uyanır oldu her seferinde çok aç gibi emiyor🤦 akşam 8.30 en geç, sabahda 6-7 uyanıyor kucakta gezdirerek uyuyor gece uykusuna geçerken,ama gündüz asla bunuda kabul etmiyor yanına yatıp pışpış yapmayı deniyorum ama istemiyor ağlıyor 🤦 ne yapacağımı bilemez durumdayım tüm gün huysuz uykusuzluk yüzünden gözleri kızarıyor ama yinede deliriyor uyuyacaginı anladığında. Kendim uyku eğitimi vermeyi düşünmüştüm ama cesaretim yok özellikle gündüz uykuları ile alakalı elimde hiç bir veri yok uyku eğitimi aldırsam faydası olurmu sizce ne önerirsiniz neden böyle anlayamıyorum