Herkese merhaba. Yaz gelmek istiyor ama gelemiyor gibi. Şu giyim konusunu çözebilen varsa lütfen yardımcı olsun. Oğlum 14 aylık. Hava bugün 31 dereceydi. Kısa kollu bişey mi giydireyim mevsimlik mi şaşırdım kaldım. Yazlık kıyafete geçen anneler varmı? İnce baharlik birşeyler alsam iki hafta ancak giyer o yüzden almadım çünkü çok fazla yazlık kıyafet aldım ve hediye geldi. Bayramda hava 26 derece gösteriyor. Bayramlık almaya gittim hepsi kısa şort ve kısa kollu gömlek tişört şeklinde. Ben bu çocuğu nasil giydirmeliyim?