Smnrktl Kızlar bebegim 2 aylık ağzında tükürüklü köpük oluyor sizin bebeğinizde de oluyormuydu normal bir durum mu bu
Ozlmyldzarya Smnrktl evet çok normal benim kızımdada var 3 aylık hala devam ediyor. Dr a sormuştuk sürekli elleri ağzında ve balon tükürük köpük yapıyor diye tükürük bezleri gelişiyor gibisinden konuşmuştu normal yani bi kaç ay böyle devam eder siye düşünüyorum
SinemNobi Gayet normal korkmayın yenidoğan bebeklerde oluyor, zamanla geçiyor. İçim rahat etsin derseniz doktora sorun ya da araştırın. Ama olur bu. Salya akar köpüklü tükürük olur.
Smnrktl SinemNobi 2 aylik ya cnm ondan normal mi diye sorayım dedim uykuda da oluyor 10 15 gündür var
SinemNobi Smnrktl normal hiç takılmayın yerlere kadar da akar hatta bazen 😀😀 şuan tükürük salgılamayı geliştiriyor emme refleksleri kuvvetleniyor. İlk üç ay çok olur sonra azalarak geçer
Mekselinabyb Smnrktl benim kızım 2 ay 25 günlük doğduğundan beri 6-18 ay emziği emiyor. Ağzına büyük olduğu için tükürük birikiyor benimki ona bağlı sanırım. Küçük emziği asla almıyor ☺️