Gizem123 Kullanan varmı hanımlar oturduğum bölgede doğalgaz yok. Anca elektrikli kombi alıp taktırmam gerekiyormuş. Yeni doğum yapıcam bide 3 yaşında oğlum var sobayla her taraf kapkara oluyor 😢