iremceren Figen2207 doğumdan sonra bebeği ilk kontrole götürdüğmde bende gittim 40 muayenesine gidemedm ama pandemiye denk geldi doktorum gelme dedi
amansallagitsin Figen2207 gittim zaten dogumdan 1 hafta sonra gel diyorlar bakiyorlar aradan 6 ay sonra gine gel kanser tarama testi ve rahime bakalim diyorlar gidin ihmal etmeyin en azindan 6 aylik olunca
mom006 Figen2207 gidilmeli sezeryansa kesinlikle gidilmeli dikişlerde sıkıntı olabilir kan pıhtı topları olabilir kalbe ve beyne zararlı
Cigdemce Figen2207 gittim kanama bitince. Vajinal muayene etmek istedi eli ile cırladım 😀 sonra o minik aletle bakti. Çok korkunçtu. Uzun süre ilişki de olmayınca aşırı kastım. Kocam da içerde odada idi adam da korktu. Unutamadigim bi ani 😀😀😀😀
sibelsglm2210 amansallagitsin bana hiç öyle bisey demediler. Normal doğum yaptım sadece 40 gün sonra gel dikişlerine baktır dediler randevu bulunmadigi için gitmedim bende 3 ay oldu doğum yapalı
Azra34 Figen2207 40ım cıkınca gittim dahada gitmedim gitmekte istemiyorum cok zor normal dogum yaptım korku kaldı üstümde😔
Deletedmom_33 Figen2207 37. Gün gittim sağ kasik ağrısı vardı. Vajinal akıntı ve crp çıktı biraz antibiyotik ve fitil verdi geçti
gibicibicis Figen2207 40 ta gidiliyor ben yanlış anlayıp 20. günde gitmiştim iyileşmiş olduğum sonrasında da sorun yaşamadığım için 40 ta gitmeme gerek kalmamıştı
Srnd Figen2207 ben gittim 40. Gün gittim 6. Ayda gittim şimdi 1. Yılda gidicem hem rutin kontrol oluyor
BuseBlt Figen2207 doğumdan sonra üçüncü gün gittim bebeği goturdugumuzde, bir de bu haftaici gittim doğum kontrol yöntemi için bu arada da genel bı muayene oldum
amansallagitsin sibelsglm2210 bnde normal dogum yaptim ama benim doktorum bole dedi siz gine gidin istersenis bi baktirin var mi sknti die
sibelsglm2210 amansallagitsin ah bacım randevu bulunsa gidicem. Çok sık takip ediyorum ama yok. Anca sabahın 6sinda gidicem sıra bekliycem ama kim bekliycek bebekle 9a kadar
Grlnl Figen2207 2 ay sonra gitmiştim. Biraz geç bile kaldım. Pandemiden gecikti biraz. Bence çok geçmeden gidin. Aslında önemli bir konu. Rahimin eski haline dönüp dönmedğine bakılıyor