anneniseviyosanalkisla Kızlar ikinci postum kimse görmedi :(( biz bingöldeyiz eşim komando acaba nerelere önersiniz bilgi verir misin olduğunuz şehirle ilgili
Raziye20 anneniseviyosanalkisla kütahya önermem bacım sakın hem soğuk hem 0 altivite baya sıkıcı bizde allahın izniyle doğuya tayinciyiz hakkımızda hayırlısı artık 😇 küçük yerlere gitmenizi tavsiye ederm daha sakin olur uşak bilecik gibi ama eskişehir manisa bursa gibi illerde güzel bence hakkınzda hayırlısı olsun 🤲🏻
gecekspresi anneniseviyosanalkisla Eşim polis. ☺️ Eskişehir’deyiz. Askerler için görev yoğunluğu vs. nasıldır bilmiyorum fakat şehirden bahsedeceksem memnunum, seviyorum.
Minik_kusummm anneniseviyosanalkisla bizde diyarbakir hazrodayiz batida mugla izmir balikesir denizli buraları yazacak
nur-nr_123 Raziye20 memleketim kütahya sözde ama gram bilmem uşak daha güzel vegelişmiş bnce ilçeleri sakin güzel ama merkezle bağım yok
Gzmcyln anneniseviyosanalkisla kütahyalıyım ☺️ Eşim askeri personel Diyarbakır’da yaşıyoruz. Kütahya küçük bi şehir evet ama yaşaması kolaydır eşiniz iş anlamında rahat eder büyük şehir demek trafik demek yüksek kira demek yaşamın daha pahalı olması demek. Kütahya’ya yakın çok güzel iller var insan yeter ki gezmek istesin araba olduktan sonra gidilir gezilir ❤️
Raziye20 anneniseviyosanalkisla yani size kalmış tabi hakkınızda hayırlısı ama burda trafikte bile insan kanser olur izmir kalabalığında bile böyle trafik magandaları yok gerçekten her dışarı cıktığımızda trafikte acayip geri ve bir sürü hataları olan şehir aktivite zaten 0 gezilecek yer park 0 tek gidebilgiğimiz avmsi var o kadar ve bir ege tarafı olarak acayip soğuk bir şehir bilginiz olsun 🥲
anneniseviyosanalkisla Gzmcyln hayırlısı olsun evet büyük şehir büyük sorumluluk demek bende istemiyorum zaten ama inşallah tercihimiz bir yer çıkar
anneniseviyosanalkisla Ekna hamileyken rüyamda gördüm 😂😂😂 yazalım dedim istemedi vardır bundada bir hayır
Morcivert061 anneniseviyosanalkisla muglaya gelmeyin 🤣 bizim 2.senemiz gitmek istedik iptal ettiler bizim tayinleri. Biz doğuda bu kadar göreve gitmiyorduk
anneniseviyosanalkisla Morcivert061 ay evet duydum onu kaç kişininkini iptal etmişler hakkınızda hayırlısı olsun zaten Muğla’yı hiç yazmadık düşünmedik bile
Morcivert061 anneniseviyosanalkisla antalya Ankarada arkadaşlar var onlar memnunlar. Şans işi aslında. Siz geldiğinizde askeriyedeki ustlerde değişir berbat biri gelir. Güzelim şehir zehir olur. Oyuzden herseyin hayırlısı
Raziye20 nur-nr_123 evet bencede uşak daha güzel buraya göre kütahyada 2 senedir burdayım ama insanları biraz soğuk ve gezilecek hiç bir yeri yok soğugu zaten çok fena buz gibi o yüzden biz sevmiyoruz sıkıldık bakalım doğuda nerelere düşeceğiz hakkımızda hayırlısı
nur-nr_123 Raziye20 kütahyada eskilerden dışarıya kız ve oğlan verilmezmiş kendi içinden evlenirmiş belki pndamdır cnm soğuklukklatı dışardan gelene ısınamıyorlar hemen uşak banada çok daha sıcak geliyor