Kubra6592 yani geç kalınmış bir durum ama telaş yapmayin riskede atmayın geç kalmamak her zaman iyidir en azından anne baba demesi gerekirdi ki 21 aylık bebek daha fazla kelime söyler siz yine de bir doktorunuzla görüşün bol bol kitap okuyun TV telefon da çok zaman geciriyorsaniz ortadan kaldırın bu durumalri