Esraelzan Bebegim 1 aylık 33 günlük ve toplamda 500 grama yakin almış 5 cm uzamış sma kullanıyorum ama sanki kilo aldırmıyor anne sütü de veriyorum yoğunluk anne sütüne benim bebegim neden kilo almıyor
Esmaky Esraelzan bence karamsar duusnme daha 1 ay 33 gunluk zamanla alir diye dusnyorum tabi her bebek bir degl ben hipp kullniyorm kilo guzel aldryor anne sutune daha yakin aptaml cok gaz yapiyor
asocialmom Esraelzan boya gitmiş canım benim kızında geçen ay öyle olmuştu dr az kilo almış dedi canım sıkıldı ama ebe boya gitmiş dedi ben de öyle düşündüm yani
Payidar Benim oğlum gazlı bir bebekti meme mama olarak devam ediyoruz. Aptamil conformil bizde kilo aldırmadı. Bebelac nutrikonfor 10 günde 800 gram aldırmıştı. Ancak biz aptamille devam ediyoruz 😇
Janset2105 Esraelzan ben hipp kullanıyorum kilo aldırmıyor diyorlar ama 6 aylık oğlum 9 kilo 3.5 kilo doğmuştu bence gayet iyi alıyor
AlininAnnesi12 Aptamil pronutra bulabilirsen ondan al iyi kilo yapıyor bende şuan nutrica olanı kullanıyorum kilo alımı da gayet iyi ek gıda da veriyorum tabi 6 aylığız
Minikprensannesi Esraelzan gelişimi çok güzel aslında bak 5 cm uzamıs bebegın gelişimi kılodan degil boyunun uzamasından anlaşılırmış